Το έθιμο της αναπαράστασης της Σταύρωσης του Χριστού αναβίωσε το πρωί στην κοινότητα Καθηκα, σκορπώντας δέος και συγκίνηση σε δεκάδες ντόπιους και ξένους επισκέπτες.
Στο ρόλο του Χριστού ήταν και φέτος ο κοινοτάρχης του Καθηκα Μενέλαος Τουρβας ο οποίος συνοδευόταν απο μέλη της εκκλησιαστικής επιτροπής , δεκάδες πιστούς και μικρά παιδιά.
Η πορεία προς τον Γολγοθά μισού περίπου χιλιομέτρου ξεκίνησε από το παρεκκλήσι του Αγίου Ονούφριου και κατέληξε στην εκκλησία Παναγίας Ευαγγελιστρίας.
Το έθιμο της Σταύρωσης τηρείται κάθε χρόνο την Μεγάλη παρασκευή και μεταφέρθηκε πριν 50 χρόνια απο τους Αγίους Τόπους από τον ιερέα του Καθηκα Σάββα Παπασαββα.
Τα έθιμα του Πάσχα συνεχίστηκαν και σήμερα σε πολλές κοινότητες της Πάφου. Το πρωί οι νοικοκυρές βοήθησαν στο στόλισμα του Επιταφίου και στη συνέχεια άρχισαν τις προετοιμασίες για το Πασχαλινό τραπέζι. Οι περισσότερες νοικοκυρές προτιμούν τον παραδοσιακό ξυλοφουρνο για το ψήσιμο των εδεσμάτων ενώ άλλες καταφεύγουν στον φούρνο της γειτονιάς.
Το βάψιμο των αυγών γίνεται με φυσικό τρόπο, με λιζαρι και φύκια από τη θάλασσα.