Τα βλέμματα ολόκληρου του πλανήτη κέρδισε το φαινόμενο της ευθυγράμμισης της Γης, με την Αφροδίτη και τον Ήλιο.
Στην Κύπρο, όπως και σε ολόκληρη την Ευρώπη, οι θαυμαστές του σύμπαντος είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν το μοναδικό φαινόμενο του αιώνα μας, από τις 5 και 38 τα ξημερώματα και για δύο ώρες, οπότε και ολοκληρώθηκε.
Οι πιο οργανωμένοι ταξίδεψαν μέχρι τη Λάρνακα και με τον εξοπλισμό της Αστρονομικής Εταιρείας Κύπρου, απόλαυσαν την πιο σπάνια ανατολή ηλίου, των προηγούμενων και επόμενων 200 χρόνων.
Η Αφροδίτη εμφανίστηκε σε απόλυτη ευθεία ανάμεσα στη Γη και τον Ήλιο, σαν μία σκοτεινή κουκίδα που αμαύρωσε για μερικές ώρες το φωτεινό σώμα.
Ένα φαινόμενο που θα επαναληφθεί σε 105 χρόνια από σήμερα.
Το φαινόμενο έγινε πρώτα ορατό στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, το Μεξικό, και την Κεντρική και Νότιο Αμερική.
Την πορεία του παρακολούθησαν η Ασία, η Αφρική και η Αυστραλία, ενώ την ολοκλήρωσή του απόλαυσαν οι κάτοικοι της Ευρώπης.
Το επόμενο σημαντικό ραντεβού του πλανήτη μας με το σύμπαν, επίσης εξαιρετικά σπάνιο, είναι στις 21 Δεκεμβρίου, οπότε θα υπάρξει ευθυγράμμιση των έξι από τους επτά πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος.