Νέο κύκλο διαβουλεύσεως με τους παιδαγωγούς των ολοήμερων σχολείων, τους εκπαιδευτικούς των κρατικών ινστιτούτων και τους εκπαιδευτικούς των επιμορφωτικών κέντρων, αρχίζει από την Παρασκευή 13 Απριλίου ο Υπουργός Παιδείας.
Την εξουσιοδότηση έδωσε σήμερα στον κύριο Χαμπιαούρη το Υπουργικό Συμβούλιο το οποίο και ενημερώθηκε για τις προειδοποιήσεις των εκπαιδευτικών για απεργιακά μέτρα μετά το Πάσχα.
«Το Υπουργικό Συμβούλιο αναγνωρίζοντας το αξιόλογο εκπαιδευτικό έργο που προσφέρεται στα προγράμματα αυτά, ως ένδειξη της θέλησής του να στηρίξει τα άτομα που τα στελεχώνουν, αποφάσισε να εξουσιοδοτήσει τον Υπουργό Παιδείας και Πολιτισμού να συνεχίσει τον διάλογο με στόχο την βελτίωση των όρων αμοιβής τους», εξήγησε ο Υπουργος Παιδείας.
Δεν μας έχει δοθεί ξεκάθαρη απάντηση για τα αιτήματα μας, απαντούν οι παιδαγωγοί των ολοήμερων σχολείων και τονίζουν πως όλα θα εξαρτηθούν από τη συνάντηση τους με τον Υπουργό Παιδείας.
Στο ίδιο μήκος κύματος και οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών των κρατικών ινστιτούτων επιμόρφωσης. Οπως ανέφερε στον ΑΝΤ1 εκπρόσωπος τους, την ερχόμενη Τετάρτη σε έκτακτη γενική συνέλευση, θα αποφασίστει πώς προχωρούν μη αποκλειωμένων και των απεργιακών μέτρων.
Ο κυριος Χαμπιαούρης κάλεσε τους εκπαιδευτικούς να συμβάλουν στην προσπάθεια εξορθολογισμού και εκσυγχρονισμού των συγκεκριμένων προγραμμάτων και να αποφευχθούν οι αντιπαραθέσεις που θα μπορούσαν να προκαλέσουν αναστάτωση στα σχολεία.