Φορώντας στολή παραλλαγής ο Τούρκος Πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, από την Αντιόχεια, κοντά στα σύνορα της Τουρκίας με τη Συρία, έστειλε νέο μήνυμα στην Ελλάδα για τους δυο στρατιωτικούς που κρατούνται στην Αδριανούπολη από την 1η Μαρτίου.
Ο Ερντογάν επιτέθηκε τόσο στους Ευρωπαίους που του ζήτησαν, στη Σύνοδο της Βάρνας, να απελευθερώσει τους δυο Έλληνες στρατιωτικούς όσο και στον Έλληνα πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.
Αναφερόμενος στην επιχείρηση σύλληψης 6 ατόμων, φερόμενων ως γκιουλενιστών στο Κοσσυφοπέδιο, υπεραμύνθηκε της επιχείρησης, λέγοντας μάλιστα ότι «Τέτοιου είδους επιτυχημένες επιχειρήσεις θα γίνονται. Οι γκιουλενιστές, όπου κι αν το σκάνε, ας το σκάνε, η ανάσα μας θα τους ακολουθεί» και στη συνέχεια αναφέρθηκε στους 8 στρατιωτικούς που διέφυγαν στην Ελλάδα μετά την 16η Ιουλίου 2018.
Όπως μεταδίδει η ανταποκρίτρια του ΑΝΤ1 στην Τουρκία Μαρία Ζαχαράκη, ο Ερντογάν είπε μεταξύ άλλων είπε:
"Τα συγκεκριμένα άτομα που ήρθαν να με χτυπήσουν προσωπικά, γνωρίζετε ότι διέφυγαν στην Ελλάδα με ελικόπτερο. Μετά όταν μιλήσαμε με τον κ. Τσίπρα, μου είπε ‘θα το διευθετήσω σε 10-15 μέρες’. Πέρασαν μήνες, πέρασαν χρόνια και ακόμη να το διευθετήσει. Και τώρα ψάχνουν τρόπους πώς να τους προστατεύσουν. Τον περασμένο μήνα εμείς συλλάβαμε δύο αξιωματικούς Έλληνες. Και τώρα η Δύση ξεσηκώθηκε εναντίον μας. "Εσείς είστε μεγάλο κράτος, δώστε τους πίσω" μας είπαν. Συγγνώμη, εμείς είμαστε κράτος δικαίου. Άρα αυτή τη στιγμή έχει αναλάβει η Δικαιοσύνη. Ό,τι απόφαση λάβει η Δικαιοσύνη, αυτή και θα είναι. Ό,τι απόφαση λάβει η Δικαιοσύνη, αυτή και θα είναι (ξαναλέει). Δηλαδή σε εσάς Δικαιοσύνη υπάρχει και σε εμάς δεν υπάρχει; Αλλά όλοι, από κάθε πλευρά, μας επιτίθενται. Γι’ αυτούς τους τρομοκράτες, δεν κάνατε τίποτα όμως. Γι’ αυτούς τους τρομοκράτες, δεν σηκωθήκατε να πείτε κάτι στον Τσίπρα. Αλλά τώρα γι’ αυτό το θέμα (τους δύο Έλληνες), όλοι πιάσατε σειρά να κάνετε κάτι. Να μας συγχωρείτε!"