Πορεία διαμαρτυρίας με τα φορτηγά τους πραγματοποίησαν το πρωί στην Λευκωσία οι οδηγοί σκιπ της επαρχίας Λευκωσίας. Όπως αναφέρουν η αλλαγή του χώρου διαλογής των άχρηστων αντικειμένων έχει αυξήσει το κόστος.
Η αλλαγή του χώρου διαλογής των άχρηστων αντικειμένων και οι οδηγίες που έλαβαν για να τα μεταφέρουν σε λατομεία εκτοξεύοντας το κόστος στα ύψη η αιτία που οδήγησε σήμερα περίπου 30 οδηγούς ΣΚΙΠ να πραγματοποιήσουν πορεία διαμαρτυρίας στου δρόμους της Λευκωσίας.
Η πορεία των οδηγών κατέληξε στο Υπουργείο Εσωτερικών, όπου αντιπροσωπεία τους είχε συνάντηση με την υπουργό Εσωτερικών, Ελένη Μαύρου, όπου τους αναφέρθηκε, ότι για ακόμη δέκα μέρες θα μπορούν να πετούν τα άχρηστα αντικείμενα στον Κοτσιάτη, ενώ στις 13 του μήνα θα έχουν νέα συνάντηση με την υπουργό Εσωτερικών ώστε να βρεθεί η χρήση τομή.