Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Χειροπέδες πέρασαν χθες βράδυ μέλη της τροχαίας σε 22χρονο οδηγό που ανέκοψαν για έλεγχο. Ο νεαρός, μπήκε στο αντίθετο ρεύμα, οδηγούσε χωρίς τα φώτα του αναμμένα, δεν σταμάτησε σε σήμα αστυνομικού, δεν φορούσε ζώνη και ήταν θετικός σε νάρκοτεστ.

Συγκεκριμένα ήταν γύρω στις 8.50μ.μ. που ανέκοψαν το όχημα του για έλεγχο, στην Έκγωμη.

Ο 22χρονος διέπραξε τα αδικήματα της αλόγιστης και επικίνδυνης οδήγησης, της οδήγησης στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας και της οδήγησης σε μονόδρομο. Παράλληλα, παρέλειψε να σταματήσει σε σήμα αστυνομικού με στολή, οδηγούσε χωρίς φώτα τροχαίας αναμμένα και χωρίς ζώνη ασφαλείας.    

Ο 22χρονος υποβλήθηκε σε έλεγχο νάρκοτεστ με θετική ένδειξη και ακολούθως οδηγήθηκε στον Αστυνομικό Σταθμό Αγίου Δομετίου όπου κατηγορήθηκε γραπτώς για τα τροχαία αδικήματα που διέπραξε, ενώ για το νάρκοτεστ αναμένονται τα αποτελέσματα του Κρατικού Χημείου.

Ο Αστυνομικός Σταθμός Αγίου Δομετίου συνεχίζει τις εξετάσεις.