Δεν υποχωρεί ο Τούρκος Πρόεδρος και διαμηνύει για ακόμη μια φορά ότι θα συνεχίσει την επιχείρηση εναντίον των Κούρδων της Συρίας.
Μιλώντας στους υποστηρικτές του κόμματος του ΑΚP, ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν γνωστοποίησε πως έχει συνομιλήσει με τον Αμερικανό Πρόεδρο, Ντόλαντ Τραμπ και τον Πρόεδρο της Ρωσίας, Βλατιμίρ Πούτιν και έχει ξεκαθαρίσει πως η δουλειά της Τουρκίας δεν θα τελειώσει με το Αφρίν, καθώς μετά υπάρχει το Ίντλιμπ, όπως είπε, και το Μέμπιτς. Κάναμε πάντα υπομονή συμπλήρωσε, μεταξύ άλλων, αλλά πλέον πρέπει να τους θέσουμε όρια και για αυτό είπαμε να μπούμε στις σπηλιές τους και μπήκαμε.
Ο Τούρκος Πρόεδρος δεν παρέλειψε να αναφερθεί σε αριθμούς, διευκρινίζοντας πως μέχρι στιγμής έχουν σκοτωθεί τρεις χιλιάδες επτακόσια μέλη των Κούρδων μαχητών της Συρίας. «Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να είμαστε φίλοι με όλους αλλά όταν τα συμφέροντά μας συμβαδίζουν τότε γινόμαστε σύμμαχοι με όλους» ήταν η τοποθέτηση του.