Υπό την επήρεια ναρκωτικών οδηγούσε 22χρονος στην Πάφο που συνελήφθη τα ξημερώματα από την Αστυνομία.
Ο 22χρονος ανακόπηκε από μέλη της ομάδας «Ζ» της Τροχαίας Πάφου και σε έλεγχο νάρκοτεστ που του διενεργήθηκε βρέθηκε θετικός.
Ο νεαρός συνελήφθη και στην συνέχεια αφέθηκε ελεύθερος για να κλητευθεί αργότερα.