Γύρω στις 11.10μ.μ. χθες, ξέσπασε φωτιά σε αυτοκίνητο, το οποίο βρισκόταν σταθμευμένο στο χώρο στάθμευσης, της οικίας της 33χρονης ιδιοκτήτριάς του, στη Λεμεσό.
Η φωτιά κατασβέστηκε από την 33χρονη, πριν την άφιξη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και προκάλεσε ζημιές στο μπροστινό μέρος του οχήματος.
Από έρευνες που διενεργήθηκαν στη σκηνή, διαπιστώθηκε εκ πρώτης όψεως, ότι η φωτιά τέθηκε κακόβουλα.
Το ΤΑΕ Λεμεσού διερευνά την υπόθεση