Με συμμετοχή που ξεπέρασε τις 15000 δρομείς πραγματοποιείται σήμερα και αύριο στη Λεμεσό, ο 12ος ΟΠΑΠ Μαραθώνιος ΓΣΟ, ο οποίος πλέον αποτελεί αθλητικό γεγονός παγκοσμίου φήμης.
Στις εννέα το πρωί ο πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης έδωσε την εκκίνηση για τον Εταιρικό Δρόμο 5χλμ,και τις χιλιάδες δρομείς από την Κύπρο και το εξωτερικό:
«Κατά τη διήμερη διεξαγωγή του μαραθωνίου λαμβάνουν μέρος διεθνώς αναγνωρισμένοι μαραθωνοδρόμοι σε αυτό το αθλητικό γεγονός που εντάσσεται στο βαλκανικό πρωτάθλημα και κατά κύριο λόγο υπηρετεί μια προστιθέμενη κοινωνική αξία, αφού μέσα από τις επιχορηγήσεις, τις εισπράξεις θα εξυπηρετηθεί το Καραϊσκάκειο Ίδρυμα και άλλοι φιλανθρωπικοί οργανισμοί».
Ο 12ος ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού ΓΣΟ είναι αφιερωμένος, όπως και κάθε χρόνο στο Καραϊσκάκειο Ίδρυμα, στοχεύει στην ενίσχυση του αγώνα του για έναν κόσμο χωρίς λευχαιμία.
Συμβάλλοντας στην προσπάθεια ενίσχυσης του Καραισκάκειου ιδρύματος, η διεύθυνση και το προσωπικό του ΑΝΤ1 συμμετείχαν με δική τους ομάδα στο μαραθώνιο της Λεμεσού.
Ο Διεθνής Μαραθώνιος Λεμεσού ψηφίστηκε ως ο καλύτερος μαραθώνιος της Ευρώπης για το 2015.