Οι τόνοι ωστόσο, αναμένεται να ανέβουν με τις παρεμβάσεις των πολιτικών αρχηγών. Άγνωστο ωστόσο, μέχρι αυτή την ώρα παραμένει αν θα τοποθετηθεί ο πρωθυπουργός και από το Μέγαρο Μαξίμου δίνεται μια εικόνα υποβάθμισης της συζήτησης, λέγοντας πως ο κ. Τσίπρας παρακολουθεί τη συνεδρίαση κι αν το κρίνει θα τοποθετηθεί.
Μετά τις 17:30 αναμένεται η παρέμβαση του Κυριάκου Μητσοτάκη, η οποία αναμένεται να είναι σκληρή και εφ’ όλης της ύλης. Ο πρόεδρος της ΝΔ θα αναφερθεί σε θέματα της επικαιρότητας και θα τονίσει πως οι πολίτες δεν εμπιστεύονται πλέον την κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό σε κανένα θέμα, ούτε την οικονομία, ούτε στα εθνικά.
Στη συζήτηση δεν θα παρέμβει ο Δημήτρης Κουτσούμπας και το ΚΚΕ θα απέχει της ψηφοφορίας.
Η ΔΗΣΥ θα αποφασίσει τη στάση που θα κρατήσει στη συνεδρίαση του Συντονιστικού. Η εικόνα που υπάρχει είναι πως βλέπουν μεν θετικά την πρόταση της ΝΔ, χωρίς αυτό να σημαίνει κατ’ ανάγκη και στήριξη.
Θεωρείται δε, εξαιρετικά πιθανό να καταθέσουν κι αυτή τη φορά δικό τους ψηφοδέλτιο στη βάση της μηνυτήριας αναφοράς εναντίον του Παναγιώτη Κουρουμπλή για την τιμολόγηση των φαρμάκων, η οποία –όπως αναφέρουν- κρατήθηκε επί ένα χρόνο στα συρτάρια των δικαστικών αρχών.
Το Ποτάμι θα κινηθεί –όπως όλα δείχνουν- στην ίδια γραμμή με τη ΔΗΣΥ, ενώ η Ένωση Κεντρώων θα πει «παρών».
Πάντως, μέχρι στιγμής είναι περιορισμένο το ενδιαφέρον των βουλευτών, ακόμη και εκείνων της ΝΔ με τους βουλευτές της που βρίσκονται εντός της αιθούσης να μετριούνται στα δάχτυλα.
Η συζήτηση είναι προγραμματισμένη να ολοκληρωθεί γύρω στις 22:30 με μυστική ψηφοφορία η οποία θα διεξαχθεί σε τρείς κάλπες.
Να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη πρόταση έφερε την υπογραφή σύσσωμης της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της αξιωματικής αντιπολίτευσης, πλην του βουλευτή της Μάριου Σαλμά, ο οποίος είναι στους αναφερόμενους στην υπόθεση που διερευνά ήδη η προανακριτική επιτροπή.