Δημόσια απολογία δια στόματος της γενικής διευθύντριας του Υπουργείου Υγείας Χριστίνας Γιαννάκη για την συμπεριφορά του ιατρού που φέρεται να προσέβαλε με απρεπή και ανάρμοστη συμπεριφορά ασθενή και οικείους του στις πρώτες βοήθειες του γενικού νοσοκομείου Λευκωσίας, αλλά και για όλα τα περιστατικά τα οποία καταγγέλθηκαν στον πλαίσιο της μεσημβρινή εκπομπής του ΑΝΤ1 Μερα Μεσημέρι.
«Εγω θα απολογηθώ δημόσια για όλες αυτές τις καταγγελίες του κόσμου και πιστεύω ότι μετα από αυτό το γεγονός το οποίο πήρε αυτήν την έκταση της δημοσιότητας πιστεύω ότι κάπου θα σταματήσει αυτή η συμπεριφορά.» είπε η κυρία Γιαννάκη.
Αποκάλυψε μάλιστα πως ενώπιoν του Υπουργείου υπάρχει και δεύτερη καταγγελία για τον ίδιο ιατρό για προσβλητική συμπεριφορά εις βάρος άλλου ασθενή.
«Ειχαμε και ακομη ένα περιστατικό με μία Φιλιππινέζα οικιακή βοηθό η οποία νοσηλεύεται αυτή την στιγμή σε μία πολύ άσχημη κατάσταση έτυχε της ίδιας συμπεριφοράς από τον ίδιο.»
Ο Υπουργός υγείας από χθες ζήτησε άμεσα την διεξαγωγή πειθαρχικής έρευνας εναντίον του ιατρού χωρίς όμως ο συγκεκριμένος να έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα εν αναμονή και του πορίσματος. Η υποστελέχωση και η επαγγελματική εξουθένωση οδηγούν σε δυσάρεστες καταστάσεις απαντάει η Παγκύπρια συντεχνία κυβερνητικών ιατρών θέτοντας ερωτήματα αλλα και καταδικάζοντας το ατυχές όπως το χαρακτηρίζει περιστατικό.
«Αλήθεια ποιος πραγματικά φέρει την ευθύνη; ΟΙ ιατροι, οι ασθενείς ο καθένας ξεχωριστά ή και οι δυο μαζί. Το σίγουρο είναι ότι ο πραγματικά υπεύθυνος απουσιάζει από την πιο πάνω εξίσωση.»
Είτε έχουμε πάρα πολύ δουλειά είτε έχουμε υποστελέχωση, οι δημόσιοι υπάλληλοι οφείλουν να τηρούν του κανόνες κοινωνικής ευπρέπειας καθώς οφείλουν να σέβονται την αποστολή τους και να αποδεικνύουν με τις πράξεις και τη συμπεριφορά τους ότι είναι ταγμένοι στην εξυπηρέτηση του συνόλου των πολιτών αναφέρει η κυρία Γιαννακη.