Η εκστρατεία πραγματοποιήθηκε από τις 5 ως τις 11 Φεβρουαρίου, στο πλαίσιο των προσπαθειών της Αστυνομίας για πρόληψη και μείωση των οδικών τροχαίων συγκρούσεων και για εμπέδωση της οδικής συνείδησης.
Κατά την πενταετία 2012 – 2017, σύμφωνα με την Αστυνομία, πέραν των 60 συνανθρώπων μας, έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία δυστυχήματα, που αιτία πρόκλησης τους ήταν η κατανάλωση αλκοόλ πριν από την οδήγηση.