Με εισηγήσεις και δράσεις, για βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των αλλοδαπών που φιλοξενούνται στο κέντρο ασύλου στην Κοφίνου, απαντά το υπουργείο εσωτερικών.
Οι αποφάσεις λήφθηκαν σε έκτακτη σύσκεψη υπό τον υπουργό Κωνσταντίνο Πετρίδη και στην οποία μετείχαν μεταξύ άλλων ο γενικός διευθυντής του υπουργείου Εσωτερικών, η υπηρεσία ασύλου και η μονάδα των ευρωπαϊκών ταμείων του υπουργείου.
Ο Γενικός Διευθυντής Υπουργείου Εσωτερικών Κύπρος Κυπριανού είπε ότι «Θα υποβληθεί πρόταση προς το υπουργικό συμβούλιο όπου εκεί θα γίνουν συγκεκριμένες εισηγήσεις ούτως ώστε να ενδυναμωθεί αν θέλετε διοικητική ικανότητα του χώρου εκείνου ούτως ώστε να μπορεί να ανταποκρίνεται και βεβαίως να ενισχυθεί και με προσωπικό με αγορά υπηρεσιών.Δεν μπορώ να πω ότι το κέντρο είναι όπως μπορεί να παρουσιάζεται.»
Λύσεις αναζητούνται επίσης για τα δύο παιδιά με προβλήματα υγείας, αλλά και για τον ηλικιωμένο που διαμένει στο κέντρο ασύλου, που δεν είναι και στα καλύτερα του.
Σε δήλωση της η Εκπρόσωπος Ενημέρωσης UNHCR Cyprus Αιμιλία Στροβολίδου έκανε λόγο για «Σπασμένες τουαλέτες κουζίνες μπάνια χωρίς ζεστό νερό τοίχοι καλυμμένοι από μούχλα κάδοι αποριγμάτων γεμάτοι δυσοσμία από το αποχετευτικό παιδιά να παίζουν δίπλα από τα σκουπίδια μέσα στα λύματα κουζίνες τόσο βρόμικες που φοβάται να τις δει κανείς.»
Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή του υπουργείου εσωτερικών στο κέντρο φιλοξενούνται σήμερα 400 άτομα, ενώ πριν από δύο χρόνια ήταν μόλις 70 .