Με σκουπιδότοπο μοιάζει σήμερα το μεγαλύτερο μέρος της κρατικής έκθεσης. Τέσσερα χρόνια μετά την απόφαση για αξιοποίηση μόνο του 50% του χώρου και των εγκαταστάσεων δεν έχει γίνει καμία ενέργεια για καθαρισμό και αρκετές από τις αίθουσες είναι στην κυριολεξία λεηλατημένες.
Στρώματα, είδη οικοδομής, αντικείμενα εργασίας, ξύλα, χαρτιά βρίσκονται στο έδαφος ενώ δέντρα και θάμνοι έχουν μαραθεί. Ντροπιαστικό το σκηνικό.
Ωστόσο από πέρσι, το ενδιαφέρον για ενοικιάσεις χώρων στην έκθεση είναι αυξημένο. Εκεί θα στεγαστεί το Αστεροσχολείο ενώ το Υπουργείο Εμπορίου θα δαπανήσει έξι χιλιάδες τετρακόσια ευρώ για να καθαριστεί ο χώρος και να καταστεί προσβάσιμος.
"Δεν μπορούσε να γίνει κάτι, καθώς υπήρχε η αβεβαιότητα του τι θα γινόταν στο σύνολο ο χώρος. Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για αποθηκευτικούς χώρους στην περιοχή που δεν λειτουργούσαμε μέχρι τώρα. Υπολογίζω ότι μέχρι το τέλος του Μάρτη θα έχουν συμπληρωθεί όλες οι εργασίες", δήλωσε ο τεχνικος επιθεωρητης της κρατικής έκθεσης Μιχάλης Κατσαμπας.
Απογοητευτική χαρακτηρίζει την κατάσταση ο Δήμαρχος Έγκωμης, Ζαχαρίας Κυριάκου: "Έχουμε θέσει στον αρμόδιο Υπουργό και προφορικός και γραπτώς το αίτημα του Δήμου Έγκωμης για να παραχωρηθεί στον Δήμο μεγάλη έκταση γης, η οποία να μετατραπεί σε πολυθεματικό πάρκο".
Το Υπουργείο Εμπορίου, αυτά τα χρόνια είχε τοποθετημένες στο χώρο πινακίδες που απαγόρευαν την διέλευση σε παιδιά και στους μη έχοντες εργασία.