Σύμφωνα με τα στοιχεία από το ΓΕΕΘΑ, στην διάρκεια της Τρίτης, «ξεσάλωσαν» στο ελληνικό εναέριο χώρο συνολικά 18 τουρκικά ελικόπτερα και μαχητικά αεροσκάφη, δύο εκ των οποίων ήταν οπλισμένα. Ειδικότερα, 1 ζεύγος F-16, 6 φωτογραφικά- κατασκοπευτικά CN-235 και 10 ελικόπτερα, προέβησαν συνολικά σε 18 παραβάσεις και 52 παραβιάσεις του ελληνικού εναέριου χώρου σε διάφορα σημεία του Αιγαίου.
Είναι ενδεικτικό ότι μόνο το ζεύγος των οπλισμένων F-16 παραβίασε 18 φορές τον εθνικό εναέριο χώρο. Σύμφωνα με το ΓΕΕΘΑ, «τα ανωτέρω αεροσκάφη αναγνωρίστηκαν και αναχαιτίστηκαν σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες, κατά πάγια πρακτική».