Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Τη διαγραφή δώδεκα μελών του ΔΗΚΟ αποφάσισε το απόγευμα το πειθαρχικό συμβούλιο του κόμματος. Οι δώδεκα αντιμετώπιζαν την κατηγορία της αντικομματικής συμπεριφοράς, και υπόσκαψη της υποψηφιότητας του Νικόλα Παπαδόπουλου.

  • Γιώργο Χατζηγιάννη,
  • Ακη Λάμνησο
  • Μιχάλη Μιχαήλ
  • Κώστα Κωνσταντίνου
  • Κώστα Κάσινο
  • Μαρίνο Κάσινο
  • Νεκταρία Χαραλάμπους
  • Ευαγγελία Παρασκευα
  • Κυριάκο Αντωνιάδη
  • Αντώνη Σιαμαήλα
  • Αιμιλία Ποΐζη
  • και Σώτο Σιάλαρο.

Το Πειθαρχικό εξέτασε σήμερα συνολικά 13 περιπτώσεις, με τον Χρίστο Χρίστου να κρίνεται αθώος και να μην διαγράφεται από το κόμμα.

Τα στελέχη του ΔΗΚΟ, εκπροσωπήθηκαν από τον δικηγόρο Γιαννάκη Ιωάννου, ο οποίος χαρακτήρισε άκυρη την όποια απόφαση. Επισημαίνοντας ότι το πειθαρχικό συμβούλιο δεν αναγνώρισε την παρουσία δικηγόρου, ζητώντας την παρουσία των ίδιων των στελεχών στη διαδικασία.

Ωστόσο, οι διαγραφές δεν σταματούν εδώ. Αφού, η περίπτωση του Σπύρου Παναγή που παραπέμφθηκε από το Εκτελεστικό Γραφείο την Παρασκευή, μαζί με άλλους επτά και αντιμετωπίζει την ίδια κατηγορία, θα εξεταστεί σε επόμενη συνεδρίαση.

Στο μεταξύ, συνεχίζονται οι αποχωρήσεις από το ΔΗΚΟ ιστορικών στελεχών και μελών. Όπως πληροφορείται ο ΑΝΤΕΝΝΑ, ο Μάριος Καρογιάν, τέως πρόεδρος του κόμματος που διεγράφη πρόσφατα, αναμένεται να προβεί σε δηλώσεις για την μελλοντική του στάση και πορεία στα πολιτικά δρώμενα του τόπου, είτε μέχρι την Παρασκευή είτε το αργότερο στις αρχές της επόμενης εβδομάδας.

Πάντως, σήμερα ανακοίνωσαν ότι αποχωρούν από το κόμμα, οι Μιχαλάκης Ανδρέου, Χρύσω Αργυρού και Ευαγγελία Παρασκευά, οι οποίοι με ανακοινώσεις τους εξαπολύουν σκληρή επίθεση κατά του Προέδρου του κόμματος.

«Λυπούμαι πραγματικά, γιατί αντί αυτοκριτικής προχωρήσετε σε εκκαθαρίσεις. Αντί διάλογου, επιλέξετε να επιβάλετε το νόμο της σιωπής. Εσείς, με τις δικές σας αποφάσεις και ενέργειες συρρικνώσετε το ΔΗΚΟ και εσείς θα φέρετε την αποκλειστική ευθύνη ως ο ηγέτης κλεισίματος του ΔΗΚΟ. Προσωπικά δεν μπορώ να γίνω συμμέτοχος στην πολιτική αυτοκτονία του ΔΗΚΟ,» ανέφερε ο  Μιχαλάκης Ανδρέου.

Από την πλευρά της, το Μέλος Επ. Λευκωσίας Αμμοχώστου, Χρύσω Αργυρού ανέφερε πως, «Μετά από πολλή σκέψη, προβληματισμό, και συνάμα ντροπή για τα όσα συμβαίνουν στο Δημοκρατικό Κόμμα αναγκάζομαι να στείλω και επίσημα την παραίτηση μου. Με την διαγραφή πρωτοκλασάτων ανθρώπων που υπηρέτησαν προ δεκαετιών το κόμμα μόνο εντάσεις, πικρία και διχασμό θα επιφέρουν.»

Ενώ το μέλος της Κεντρικής Επιτροπής Ευαγγελία Παρασκευά ανέφερε πως, «Είναι λυπηρό το ΔΗΚΟ του κέντρου, το ΔΗΚΟ της μετριοπάθειας, της σύνθεσης και της σύνεσης, να έχει μετατραπεί σε ένα δικτατορικό κλειστό κύκλωμα, όπου αποφασίζει ο ένας και οι υπόλοιποι είτε οφείλουν υποταγή, είτε τίθενται εκτός κόμματος.»