Εντείνεται η αντιπαράθεση στο ΔΗΚΟ. Η διαγραφή 11 στελεχών του κόμματος προκάλεσε αντιδράσεις αλλά και παραίtήσεις.
Προτού συμπληρωθεί μία μέρα, από την απόφαση να καρατομήσουν έντεκα πρώην αξιωματούχους και στελέχη, ανάμεσά τους ο Μάριος Καρογιάν και η Αντιγόνη Παπαδοπούλου, παραιτήθηκε ένα από τα τέσσερα μέλη του Πειθαρχικού Συμβουλίου που είχε επιβάλει ψες την ποινή της αποβολής. Το σώμα συνήλθε εκ νέου το απόγευμα, για να ασχοληθεί με άλλα πέντε στελέχη που παρέπεμψε ενώπιόν του η ηγεσία του ΔΗΚΟ.
Νωρίτερα
Αντιδράσεις προκάλεσε η χθεσινοβραδινή απόφαση του πειθαρχικού του Δημοκρατικού κόμματος να διαγράψει 11 στελέχη του με το αιτιολογικό ότι υπέσκαψαν την υποψηφιότητα Νικόλα Παπαδόπουλου για τις προεδρικές εκλογές.
Το πειθαρχικό συμβούλιο του ΔΗΚΟ έκρινε ότι δεν συμμορφώθηκαν σε υποχρεώσεις που απορρέουν από το καταστατικό και τις διατάξεις των Κανονισμών Λειτουργίας του κόμματος , ότι υιοθέτησαν συμπεριφορές που μειώνουν το ήθος και την αξιοπρέπεια του ΔΗΚΟ και ότι η στάση και συμπεριφορά τους ήταν αντίθετη προς τις Αρχές, την ιδεολογία, τις αποφάσεις του κομματος
Πρόκειται για τους
«Οι διαγραφέντες»
Μάριος Καρογιάν
Αντιγόνη Παπαδοπούλου
Γιάννος Λακκοτρύπης
Χρίστος Φλουρέντζος
Μιχάλης Γιακουμής
Μάριος Πρωτοπαπάς
Τάκης Γαβριηλίδης
Γιάννος Τσάππας
Τάσος Κιτέος
Αντρέας Χαμπάκης
Αντώνης Αντωνίου (Σάββα)
Τάκης Αττιπάς
Μετά την εξέλιξη αυτή ο Μαρίνος Κλεάνθους δημοτικός σύμβουλος Αγλαντζιάς έστειλε την παραίτηση του. Διαγραφέντες έστειλαν γραπτές επιστολές προς τον πρόεδρο του κόμματος ενώ η Αντιγόνη Παπαδοπούλου έκανε λόγο για απαράδεκτη ενέργεια και εξευτελισμό ιστορικών στελεχών.
«Είναι μία παρωδία δίκη εξευτελισμό των εν ζωή ιστορικών στελεχών του ΔΗΚΟ είναι απαράδεχτο ατυχέστατο μας είχε δοθεί ένα κατηγορητήριο κλινικά νεκρό μία φαρσοκωμωδία για να εξοντωθούν στελέχη.»
Η κυρία Παπαδοπούλου προχώρησε σε καταγγελία στην αστυνομία, εναντίον προσώπων που όπως υποστηρίζει της επιτέθηκαν με χαρακτηρισμούς σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η αστυνομία διερευνά την καταγγελία και ο φάκελος της υπόθεσης θα σταλεί στην Νομική Υπηρεσία.
Την διαγραφή του σχολίασε από την εκπομπή Μέρα μεσημέρι ο Τάκης Γαβριηλίδης, ο οποίος αμφισβήτησε την διαδικασία επιλογής του Νικόλα Παπαδόπουλου ως υποψηφίου του κόμματος για την προεδρία της Δημοκρατίας και επισημαίνοντας ότι θα έπρεπε να είχε γίνει εκλογικό συνέδριο από τον Δεκέμβριο.
«Το ΔΗΚΟ δεν είναι κόμμα είναι μία οικογενειακή επιχείρηση και ο Νικόλας δρα ως να είναι ο εργοδότης.»
Αντιγόνη παπαδοπούλου και Τάκης Γαβριηλίδης άφησαν ανοιχτό το ενδεχόμενο μίας νέας αρχής αυτών που βρέθηκαν εκτός ΔΗΚΟ αλλά και άλλων που πιθανόν να συμφωνούν μαζί τους. Μάλιστα ο Χρίστος Φλουρέντζος σε δηλώσεις του σε μέσα είχε εκφράσει την ετοιμότητα του.
Απαντήσεις σε όλους τους διαγραφέντες έδωσε ο εκπρόσωπος τύπου του ΔΗΚΟ Αθως Αντωνιάδης.
«Έχουν κριθεί ένοχοι για αντικομματική συμπεριφορά υπήρχαν καταγγελίες με γεγονότα. Η κοινωνία γνωρίζει πολύ καλά τι επραξε ο κάθε ένας αυτοί που νομίζουν ότι μπορούν να ξεγελάσουν τον κόσμο του ΔΗΚΟ λανθάνοντα.»
Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες το καταστατικό του ΔΗΚΟ προνοεί την διενέργεια εκλογών κάθε τέσσερα χρόνια ωστόσο δίνει το περιθώριο επέκτασης της εκάστοτε ηγεσίας μέχρι τους 54 μήνες.
https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fdiko1976%2Fposts%2F775991402596864&width=500