Η συνεδρία του Πειθαρχικού θα συνεχιστεί αύριο.
Σε ανακοίνωση που εξεδόθη το βράδυ της Δευτέρας, αναφέρεται ότι το Πειθαρχικό Συμβούλιο του Δημοκρατικού Κόμματος συνεδρίασε μετά την απόφαση του Εκτελεστικού Γραφείου για παραπομπή αριθμού στελεχών ενώπιον του Πειθαρχικού για συγκεκριμένες κατηγορίες.
Στην ανακοίνωση, προστίθεται, ότι αφού το Πειθαρχικό Συμβούλιο εξέτασε τα γεγονότα και την υπεράσπιση όσων καταγγελλομένων εκπροσωπήθηκαν αυτοπροσώπως ή μέσω δικηγόρου, εξέδωσε απόφαση με βάση την οποία, αποβάλλονται οι Μάριος Καρογιάν, Αντιγόνη Παπαδοπούλου, Γιάννος Λακκοτρύπης, Χρίστος Φλουρέντζος, Μιχάλης Γιακουμής, Μάριος Πρωτοπαπάς, Τάκης Γαβριηλίδης, Γιάννος Τσάππας, Τάσος Κιτέος, Αντρέας Χαμπάκης, Αντώνης Αντωνίου (Σάββα) και Τάκης Αττιπάς.
Με την ίδια απόφαση, το Πειθαρχικό απαλλάσσει των κατηγοριών τον Στέφανο Στεφάνου.
Καταλήγοντας, η ανακοίνωση αναφέρει ότι η διαδικασία συνεχίζεται, όπως προνοεί το καταστατικό και η απόφαση του Εκτελεστικού Γραφείου του ΔΗΚΟ.
Α. Παπαδοπούλου : Η διαδικασία στο Πειθαρχικό του ΔΗΚΟ, είναι εξ’ υπαρχής παράνομη
Το στέλεχος του ΔΗΚΟ Αντιγόνη Παπαδοπούλου, σε γραπτή δήλωση της, αναφέρει ότι η όλη διαδικασία εμφάνισης ενώπιον του πειθαρχικού συμβουλίου του κόμματος, "είναι εξ’ υπαρχής παράνομη και στοχεύει ξεκάθαρα στην πολιτική δίωξη παραδοσιακών στελεχών και σε ξεκαθάρισμα εσωκομματικών λογαριασμών".
Αναφέρει ότι "το κατηγορητήριο είναι γενικόλογο. Δεν περιέχει τίποτα το συγκεκριμένο για το οποίο κατηγορούμαι". Προσθέτει ότι την επομένη των προεδρικών εκλογών, η ηγεσία του ΔΗ.ΚΟ πρέπει να προβεί σε εκτενή αυτοκριτική για να αναζητήσει τους πραγματικούς λόγους αποτυχίας της και πως "είναι κατάντια να αναζητά εξιλαστήρια θύματα και αποδιοπομπαίους τράγους - οφείλει να απολογηθεί για τις λανθασμένες πολιτικές της επιλογές και την έλλειψη ουσιαστικού εσωκομματικού διαλόγου και εσωκομματικής δημοκρατίας".
"Ως ιδεολόγος Δηκοϊκός και ενεργός πολίτης", συνεχίζει στην γραπτή δήλωση της, η κ. Παπαδοπούλου, "ζητώ από την παρούσα ηγεσία να προχωρήσει το συντομότερο σε εκλογικό συνέδριο, αφού η θητεία των συλλογικών οργάνων και του προέδρου έχει λήξει. Αναμένω", προσθέτει, "να προηγηθεί ξεκαθάρισμα του μητρώου του ΔΗ.ΚΟ από τις χιλιάδες μελών της μίας χρήσης, για να μπορούν να γίνουν απρόσκοπτα ταυτόχρονες εκλογές σε ΔΗ.ΚΟ, ΓΟΔΗΚ και ΝΕΔΗΚ με διαφάνεια και με ένα ανεξάρτητο μηχανισμό ώστε να διασφαλιστεί το αδιάβλητο και να αποφευχθούν παρατράγουδα και εκδικητικές διαθέσεις".