Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Εικόνα αρχείου

Καταδίωξη βγαλμένη από ταινία δράσης εκτυλίχθηκε χθες το βράδυ στη Λεμεσό με την αστυνομία να συλλαμβάνει στο τέλος 22χρονο που βγήκε θετικός σε νάρκοτεστ.

Ο 22χρονος αγνόησε το μπλόκο της αστυνομίας  και αφού πέρασε με κόκκινο από δύο διασταυρώσεις οδηγώντας αλόγιστα και επικίνδυνα, προσπάθησε να διαφύγει, χωρίς ωστόσο να τα καταφέρει.

Στον έλεγχο που ακολούθησε ο 22χρονος βρέθηκε θετικός σε έλεγχο νάρκοτεστ ενώ διαπιστώθηκε ακόμη πως  οδηγούσε χωρίς άδεια οδηγού και πιστοποιητικό ασφάλειας.

Θετικός σε προκαταρκτικό έλεγχο νάρκοτεστ βρέθηκε ακόμη ένας 24χρονος από την πόλη της Λεμεσού και αυτός μετά από μπλόκο της αστυνομίας.

Τα οχήματα των δύο νεαρών μεταφέρθηκαν στην Τροχαία Λεμεσού, ενώ τα δείγματα του τελικού ελέγχου νάρκοτεστ, θα σταλούν στο Γενικό Χημείου του Κράτους για εργαστηριακή εξέταση.

Από την μέρα που καθιερώθηκε το νάρκοτεστ διενεργήθηκαν 9 έλεγχοι και βρέθηκαν πέντε θετικά τεστ.