Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Μονάδα εντατικής νοσηλείας νεογνών απέκτησε και επίσημα το γενικό νοσοκομείο Λεμεσού. Θα καλύπτει τις ανάγκες των επαρχιών Λεμεσού και Πάφου.

Τα εγκαίνια της μονάδας νεογνών τέλεσε ο υπουργός υγείας Γιώργος Παμπορίδης, ο οποίος και αναφέρθηκε στη χρησιμότητά της. Επίσης ανακοίνωσε ότι η κυβέρνηση άναψε το πράσινο φως για επέκταση του νοσοκομείου Λεμεσού.

 «Έχει εγκριθεί το γενικό σχέδιο επέκτασης του νοσοκομείου το μάστερ πλαν που έχει ετοιμάσει ειδικός αρχιτέκτονας μελετητής. Να προσθέσω ότι έχει ήδη αποσταλεί αίτημα το Δεκέμβριο του 2017 στο Τμη. Δημ. Έργων για την ετοιμασία σχεδίων και υπάρχει ήδη πρόνοια στον προϋπολογισμό του 2018»

Ενώ αναφερόμενος στην καθυστέρηση που παρατηρήθηκε ως προς την υλοποίηση της μονάδας νεογνών, ο Γιώργος Παμπορίδης απάντησε με σκληρή γλώσσα.

 «Ένα έργο εμπλεκόμενο στις ηλίθιες, ηλίθιους τσακωμούς ανθρώπων οι οποίοι δεν είχαν τίποτε να χωρίσουν καθυστερούσε, στερώντας τους ασθενείς μας από σημαντικές υπηρεσίες, ιδιαίτερα στις δυτικές περιοχές»

Σύμφωνα με τον υπουργό υγείας, τους αμέσως επόμενους μήνες θα διοριστούν και οι διευθυντικές ομάδες για την αυτονόμηση των δημόσιων νοσηλευτηρίων.