Για τρίτη ημέρα ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν συνέχισε να εκτοξεύει απειλές κατά των Κούρδων της Συρίας, βάλλοντας παράλληλα και κατά των Ηνωμένων Πολιτειών που άρχισαν να συγκροτούν στρατό 30 χιλιάδων ανδρών στα συροτουρκικά σύνορα, αποτελούμενο κατά βάση από τους Κούρδους του YPG.
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες έρχονται από δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά για να συγκροτήσουν στρατό εδώ. Και τον ονομάζουν στρατό συνοριακής ασφάλειας. Ποιας συνοριακής ασφάλειας; Για ποια ασφάλεια συνόρων μιλούν; Κοιτάξτε, η συριακή κυβέρνηση λέει ότι αυτό αποτελεί απειλή για αυτούς και δεν θα επιτρέψουν αυτό να γίνει ποτέ.»
Κι ενώ για πρώτη φορά ταυτίστηκε με τον Πρόεδρο της Συρίας Μπασάρ Αλ ʼσαντ, τον οποίο συνήθως χαρακτηρίζει τρομοκράτη και τύραννο, ο Ταγίπ Ερντογάν ισχυρίστηκε ότι στην εισβολή που θα διεξαγάγει στο Αφρίν και στην Μανμπίτζ, θα συμμετέχουν και οι Σύροι αντάρτες.
«Φυσικά η συριακή αντιπολίτευση θα είναι μαζί μας. Αυτή η μάχη γίνεται για αυτούς. Όχι για εμάς.»
Συνέχισε την ίδια ώρα να κατηγορεί την Ουάσινγκτον για εσχάτη προδοσία και πισώπλατα μαχαιρώματα, καλώντας το ΝΑΤΟ, να πάρει ξεκάθαρη θέση στο ζήτημα και να αποτρέψει την αμερικανική ενέργεια.
Κι ενώ στην μεθόριο έχουν συγκεντρωθεί ισχυρές τουρκικές στρατιωτικές δυνάμεις, οι Κούρδοι δηλώνουν έτοιμοι για απόκρουση κάθε απειλής και αναμένουν παραταγμένοι σε θέση άμυνας με αμερικανικά μάλιστα άρματα μάχης και όπλα. Ενδεχόμενη εισβολή πάντως της Άγκυρας στα συριακά εδάφη που ελέγχουν οι Κούρδοι στο Αφρίν, θα σημαίνει ευθεία σύγκρουση με την Ουάσινγκτον, καθώς εκεί βρίσκονται και αμερικανοί στρατιώτες.