Άρχισε σήμερα και θα διαρκέσει μέχρι της 21 του μήνα η εκστρατεία ελέγχου της οδήγησης χωρίς ελεύθερα χέρια και παραβίασης φωτεινών σηματοδοτών τροχαίας.
Η απόσπαση της προσοχής του οδηγού, σε διεθνές επίπεδο, εντάσσεται στους πλέον σημαντικούς παράγοντες που συμβάλλουν κατά πολύ στην αύξηση της πιθανότητας εμπλοκής σε τροχαία σύγκρουση. Μάλιστα, καθοριστικό ρόλο διαδραματίζει και η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση.
Ένας από τους συχνότερους παράγοντες, απόσπασης της προσοχής των οδηγών, είναι σαφώς η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση. Η κακή αυτή συνήθεια, έχει ως αποτέλεσμα ο οδηγός να μην εξασκεί άμεσο, πλήρη και αποτελεσματικό έλεγχο του οχήματός του και να εκθέτει τόσο τον εαυτό του, όσο και τους άλλους που χρησιμοποιούν το δρόμο, σε κίνδυνο.