Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Εμπρησμός μοτοποδηλάτου έγινε χθες το βράδυ σε ανοιχτό χώρο στάθμευσης παλαιού εργοστασίου στη Λεμεσό.

Για την κατάσβεση της ανταποκρίθηκε η Πυροσβεστική Υπηρεσία που έλαβε κλήση στις 22.19 το βράδυ.

Την περαιτέρω διερεύνηση ανέλαβε η Αστυνομία.