Τραγωδία στην Καλλιθέα, όπου δύο ηλικιωμένες έχασαν τη ζωή τους από πυρκαγιά που εκδηλώθηκε λίγο μετά τις 6:00 το πρωί, στο κτίριο της Στέγης Πρόνοιας Γερόντων, στην οδό Αγίων Αποστόλων, στην Καλλιθέα Αττικής.
Οι δύο γυναίκες εγκλωβίστηκαν στο υπόγειο, όπου βρισκόταν το δωμάτιό τους, ενώ μία ακόμη που βρισκόταν στον ίδιο χώρο διακομίστηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός.
Οι υπόλοιποι ηλικιωμένοι που διαμένουν στη Στέγη πρόλαβαν και απομακρύνθηκαν, αλλά τρεις τρόφιμοι μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο με αναπνευστικά προβλήματα.
Σύμφωνα με την Πυροσβεστική Υπηρεσία, η πυρκαγιά τέθηκε υπό έλεγχο πριν από λίγο. Για την κατάσβεσή της επιχειρούν 24 πυροσβέστες με 8 οχήματα.
Προανάκριση για το περιστατικό διενεργεί το Ανακριτικό Τμήμα της Πυροσβεστικής.