Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Νέες σκληρές δηλώσεις για την Ελλάδα. Η Γερμανία δεν θα ρίξει χρήματα σε ένα βαρέλι χωρίς πάτο και η υπομονή απέναντι στην Ελλάδα έχει αρχίσει να εξαντλείται, ενόψει των νέων εκλογών στη χώρα, δήλωσε μέλος του υπουργικού συμβουλίου της Καγκελαρίου Ανγκελα Μέρκελ.

Ο Υπουργός Εσωτερικών Χανς-Πέτερ Φρίντριχ δήλωσε στην εφημερίδα ''Leipziger Volkszeitung'' ότι η Γερμανία, η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης με τη μεγαλύτερη συμμετοχή στις προσπάθειες διάσωσης, χαίρεται που βοηθάει την Ελλάδα να ορθοποδήσει, αλλά αναμένει από την Αθήνα να τιμήσει τις συμφωνίες της.

''Δεν έχουμε πρόθεση να ρίξουμε χρήματα σε ένα βαρέλι χωρίς πάτο'', δήλωσε στην εφημερίδα. ''Οποιοσδήποτε θέλει βοήθεια και αλληλεγγύη από μέρους μας πρέπει να δεχτεί ότι αναμένουμε από εκείνον σοβαρότητα και λογικότητα''.

Ο Φρίντριχ, παλαιόθεν σκληροπυρηνικός αναφορικά με την Ελλάδα, ήταν ο πρώτος Γερμανός υπουργός τον Φεβρουάριο που ζήτησε ανοιχτά η χώρα να εγκαταλείψει την ευρωζώνη.

''Βαρέλι χωρίς πάτο'' αποκάλεσε τον Φεβρουάριο την Ελλάδα και ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, υπουργός Οικονομικών.

Ο Γιούργκεν Φίτσεν, συν-διευθύνων σύμβουλος της Deutsche Bank, χαρακτήρισε χθες την Ελλάδα στις ηλεκτρονικές εκδόσεις των γερμανικών εφημερίδων ''αποτυχημένο κράτος''.