Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Μετά από μια χρονιά επικίνδυνα αυξανόμενης στρατιωτικής έντασης και μετά από πρωτοβουλία της Πιονγιάνγκ, Βόρειος και Νότιος Κορέα, άνοιξαν ξανά δίαυλο επικοινωνίας.

Την εξέλιξη, χαιρέτισαν τα Ηνωμένα Έθνη, που αναγνώρισαν εποικοδομητική στάση από την πλευρά του Κιμ Γιονγκ Ούν και έκαναν λόγο για μια ευκαιρία αποκατάστασης των διμερών σχέσεων και αποκλιμάκωσης της έντασης στην Κορεατική Χερσόνησο. 

Ωστόσο, Ουάσινγκτον και Τόκυο, δεν φαίνεται να έχουν πειστεί για τις ειλικρινείς προθέσεις του Βορειοκορεάτη ηγέτη. Ο Λευκός Οίκος μάλιστα άφησε υπονοούμενα ακόμη και για την διανοητική κατάσταση του Κιμ Γιονγκ Ουν. 

Ο Αμερικανός Πρόεδρος πάντως, απένειμε τα εύσημα για την αλλαγή της στάσης του Κιμ Γιονγκ Ουν, στον εαυτό του και την πολιτική που εφάρμοσε έναντι της Βορείου Κορέας. 

“Με όλους αυτούς τους αποτυχημένους «ειδικούς» που λένε την άποψή τους, πιστεύει άραγε κανείς πραγματικά ότι θα διεξάγονταν συνομιλίες και διάλογος ανάμεσα στην Βόρειο Κορέα και τη Νότιο Κορέα αυτή τη στιγμή, εάν δεν ήμουν σταθερός, ισχυρός και πρόθυμος να δεσμεύσω την πλήρη ισχύ μας εναντίον του Βορρά; Oι συνομιλίες είναι καλό πράγμα!» 

Η κόντρα Τραμπ – Ουν, που χθες επικεντρώθηκε στο μέγεθος του κουμπιού των πυρηνικών του καθενός, απασχόλησε και σήμερα πάντως το διεθνή τύπο, που κάνει λόγο για διάλογο που ξεπερνά τα όρια του πολιτισμένου πολιτικού διαλόγου. Το CNN δε, αποκαλύπτει ότι το πολυδιαφημιζόμενο κουμπί που επικαλείται ο Ντόναλντ Τραμπ, δεν υπάρχει στο Οβάλ Γραφείο.