Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Με μουσική, τραγούδια, χορό και διασκέδαση, αποχαιρέτησαν το 2017 στην Αγία Νάπα και υποδέχθηκαν το 2018. Δεν έλειπε φυσικά το παραδοσιακό φαγητό, εδέσματα και γλυκά.

Τη βασιλόπιττα έκοψε ο Δήμαρχος της Αγίας Νάπας, Γιάννης Καρούσος, μοιράζοντας και κομμάτια στο κοινό.

«Χρόνια σας πολλά, καλή χρονιά να έχουμε, πάντα με υγεία και χαρά, με ευτυχία, και ας ελπίσουμε ότι το 2018 θα είναι ακόμη καλύτερο σε σχέση με το 2017,»  ευχήθηκε στους παρευρισκομένους ο Δήμαρχος Αγίας Νάπας.

Εκατοντάδες άτομα, κάθε ηλικίας, Κύπριοι, τουρίστες και μόνιμοι κάτοικοι Κύπρου, παρευρέθηκαν στην εκδήλωση του Δήμου Αγίας Νάπας. Απόλαυσαν μουσικοχορευτικές παραστάσεις και ευχήθηκαν το 2018 να συνοδευτεί με περισσότερη χαρά, επιτυχία και ευημερία.