Η διάρρηξη διαπράχθηκε λίγο μετά της εφτά το βράδυ σε σπίτι στη Μέσα Γειτονιά, ιδιοκτησίας 50χρονης από τη Μολδαβία, η οποία διαμένει μόνιμα στην Κύπρο.
Σύμφωνα με την καταγγελία της 50χρονης, η ίδια απουσίαζε από το σπίτι, και αντιλήφθηκε τη διάρρηξη κατά την επιστροφή της όταν αντίκρισε ακαταστασία στο σπίτι και ανοικτές δύο πόρτες τις οποίες προηγουμένως είχε κλειδώσει.
Οι διαρρήκτες αφού παραβίασαν με τη χρήση αιχμηρού αντικειμένου την αλουμινένια πόρτα της κουζίνας πέτυχαν είσοδο στην οικία. Όπως διαπιστώθηκε από την ιδιοκτήτρια του σπιτιού, οι δράστες έκλεψαν από το ερμάρι που βρισκόταν στο δωμάτιο της ένα μικρό μπαούλο, το οποίο περιείχε χρυσαφικά αξίας 36 χιλιάδων ευρώ και εγκατέλειψαν το μέρος.
Η σκηνή αποκλείστηκε από μέλη του τμήματος ανιχνεύσεως εγκλημάτων, μέλη του οποίου περισυνέλλεξαν διάφορα τεκμήρια τα οποία στάληκαν για επιστημονικές εξετάσεις.