Οτι εγκαταλείπει το ''προεδρικό'' και τη θέση του συμβούλου μετά την 1η Ιουλίου φέρεται να δήλωσε ο Κουντρέτ Οζερσάι, αφού δεν υπάρχει - όπως πιστεύει - λόγος για συνέχιση των διαπραγματεύσεων που διεξάγονται ''εις βάρος των Τ/κ''.
Η "Γενί Ντουζέν" επικαλείται σήμερα δημοσίευμα της αγγλόγλωσσης εφημερίδας στα κατεχόμενα «Cyprus Today» προηγούμενων ημερών, όπου ο κ. Οζερσάι φέρεται να δήλωσε ότι η τ/κ πλευρά πρότεινε στους Ε/κ να συνεργαστούν για τα αποθέματα του φυσικού αερίου και πετρελαίου στην Κύπρο, αλλά τους λέχθηκε ότι αυτό μπορεί να γίνει μόνο μετά την εξεύρεση λύσης.
Ο κ. Οζερσάι ανέφερε ότι οι Τ/κ απαίτησαν άρση της λεγόμενης απομόνωσης αλλά δεν έγινε οτιδήποτε. Δεν θα λάβει, είπε, μέρος σε μια διαδικασία διαπραγματεύσεων που απορρίπτονται συνεχώς οι προτάσεις των Τ/κ, εκτός αν τα ΗΕ αλλάξουν τις παραμέτρους ώστε να συμβάλουν στις διαπραγματεύσεις.
Οι δηλώσεις Οζερσάι σημειώνεται, δημοσιεύθηκαν στην αγγλόφωνη «Cyprus Today» στα κατεχόμενα και στην αγγλόγλωσση εφημερίδα «Cyprus Mail». Ο σύμβουλος του Τ/κ ηγέτη πρόσθεσε ότι δεν γνωρίζει κατά πόσον θα συνεχιστούν οι διαπραγματεύσεις μετά την 1η Ιουλίου που η Κύπρος θα αναλάβει την Προεδρία της ΕΕ ή αν θα παγοποιηθούν μέχρι το τέλος της Προεδρίας ή μέχρι το τέλος των επερχόμενων Προεδρικών Εκλογών του 2013.
Οι διαπραγματεύσεις για να πετύχουν, τόνισε, πρέπει να τεθούν χρονοδιαγράμματα παράλληλα με τη σύγκληση διεθνούς διάσκεψης για το Κυπριακό.