Θύμα άγριου ξυλοδαρμού έπεσε ένας οδηγός λεωφορείου της γραμμής 219, κοντά στον τερματικό σταθμό, πλησίον του ΗΣΑΠ Καλλιθέας, λίγο μετά τις 10 το βράδυ της Τετάρτης. Είναι το δεύτερο περιστατικό σκληρής βίας με θύμα οδηγό λεωφορείου, μέσα σε λίγες μέρες.
Δράστες ήταν τρεις νεαροί, ηλικίας 20-22 ετών, επιβάτες του λεωφορείου, που ζήτησαν από τον οδηγό να τους ανοίξει την πίσω πόρτα του οχήματος προκειμένου να αποβιβαστούν. Ο οδηγός εξηγώντας τους ότι η πόρτα έχει βλάβη και δεν ανοίγει τους κάλεσε να αποβιβασθούν από τις μπροστινές εξόδους.
Σύμφωνα με το kallitheaonline.gr οι 3 νεαροί απρόκλητα άρχισαν να υβρίζουν τον 45χρονο οδηγό και κινήθηκαν απειλητικά εναντίον του. Τον πλησίασαν και άρχισαν να τον χτυπούν στο πρόσωπο και στο σώμα με κλωτσιές και γροθιές μέχρι του σημείου, σύμφωνα με μαρτυρίες αυτοπτών μαρτύρων, που τον πέταξαν έξω από το λεωφορείο.
Αμέσως μετά την πράξη τους διέφυγαν τρέχοντας, ενώ ο οδηγός του λεωφορείου κείτονταν αιμόφυρτος στο οδόστρωμα απ' όπου τον παρέλαβε ασθενοφόρο για να τον μεταφέρει στο Ασκληπιείο της Βούλας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο οδηγός του λεωφορείου είχε ενημερώσει από νωρίς το απόγευμα την υπηρεσία του για την βλάβη στην πίσω πόρτα του λεωφορείου και περίμενε αντικατάσταση του οχήματος.
"Βγαίνουμε για δουλειά και δεν ξέρουμε αν θα ξαναγυρίσουμε το βράδυ στην οικογένεια μας". Είναι συγκλονιστικές οι μαρτυρίες οδηγών λεωφορείων για ότι βιώνουν καθημερινά όπως καταγγέλλουν. Προ ημερών, ακόμα ένας οδηγός λεωφορείου της γραμμής 843 έπεσε θύμα άγριου ξυλοδαρμού από 5 άτομα.
Όπως καταγγέλλουν οι οδηγοί των λεωφορείων η μεγαλύτερη συχνότητα επιθέσεων σε βάρος τους παρατηρείται κοντά σε σταθμούς ΗΣΑΠ και ΜΕΤΡΟ, και κατά τις βραδινές ώρες της βάρδιας.