Φωτογραφίες Ανδρέας Μανώλη
Δίωρη στάση εργασίας πραγματοποίησαν σήμερα οι οδηγοί ταξί στο αεροδρόμιο Λάρνακας.
Οι οδηγοί ταξί του αεροδρομίου διαμαρτύρονται για τις νέες άδειες που προτίθενται να δώσει η κυβέρνηση σε εταιρείες λεωφορείων με σκοπό να κάνουν τακτικές διαδρομές από το αεροδρόμιο Λάρνακας στις άλλες πόλεις.
Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Οδηγών Ταξί του αεροδρομίου Λάρνακας Όμηρος Φανή δήλωσε χθες «σε κανένα αεροδρόμιο του κόσμου δεν υπάρχουν λεωφορεία τα οποία διενεργούν απ’ ευθείας διαδρομές σε άλλες πόλεις. Μόνο στην Κύπρο έχει δοθεί άδεια σε συγκεκριμένη εταιρεία για να κάνει τις διαδρομές από το αεροδρόμιο Λάρνακας στη Λεμεσό και τη Λευκωσία».
Σύμφωνα με τον κ. Φανή «μετά την αδειοδότηση που δόθηκε στη εταιρεία για τις συγκεκριμένες διαδρομές, υπάρχουν σχέδια για παραχώρηση άδειας με στόχο τη διενέργεια διαδρομών από το αεροδρόμιο Λάρνακας προς την Αγία Νάπα και τον Πρωταρά. Θεωρούμε ότι υπάρχει αθέμιτος ανταγωνισμός απέναντι στα ταξί και οι συγκεκριμένες εταιρείες θα πρέπει να λειτουργούν όπως ακριβώς εξυπηρετούν τον κόσμο τα αστικά λεωφορεία».