Στόχος, η συγκέντρωση των αναγκαίων πόρων για ενίσχυση των υπηρεσιών του Συνδέσμου καθώς και η ευαισθητοποίηση του κοινού σε θέματα που αφορούν τον καρκίνο.
Για απόδειξη έμπρακτης αγάπης που αναδεικνύει το αληθινό νόημα των Χριστουγέννων, μίλησε ο Υπουργός Υγείας, Γιώργος Παμπορίδης: "Σε συνεργασία με την Εθνική Επιτροπή Καρκίνου, η οποία σύντομα θα μας παραδώσει την αναθεωρημένη μας Εθνική Πολιτική για τον Καρκίνο, θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην υλοποίηση καινοτόμων προγραμμάτων ολιστικής ανακουφιστικής φροντίδας και αποκατάστασης".
Τα εύσημα σε όσους τέλεσαν και τελούν το λειτούργημα της ανακουφιστικής φροντίδας στο Κέντρο Αροδαφνούσα, απένειμαν ο Υπουργός Υγείας και η σύζυγος του Προέδρου της Δημοκρατίας, Aντρη Αναστασιάδη, η οποία και μοίρασε δώρα στους ασθενείς: "Το κράτος παρέχει στον Σύνδεσμο ουσιαστική στήριξη, αλλά, πάντοτε, είναι αναγκαία και η στήριξη που μπορεί να δώσει το κοινό. Έτσι, στο πλαίσιο της εκστρατείας αυτής, το κοινό καλείται να αφιερώσει ένα από τα λαμπάκια των χριστουγεννιάτικων δέντρων σε αγαπημένα του πρόσωπα, που τα άγγιξε ο καρκίνος, κάνοντας, διαδικτυακά, μια εισφορά".
Τα λαμπάκια, που συμβολίζουν τα άτομα που άγγιξε ο καρκίνος, αλλά και το φως της ελπίδας για αυτά, θα παραμείνουν αναμμένα έως τις 6 Ιανουαρίου.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με Χριστουγεννιάτικα τραγούδια από τη χορωδία του Δημοτικού Σχολείου Αγίου Δημητρίου Στροβόλου, αλλά και κόψιμο βασιλόπιτας.