Η κηδεία των λειψάνων, του Μιχάλη Αποστολίδη, τελέστηκε το πρωί από τον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου στα Λατσιά. Ο Μιχάλης 45 ετών, είχε εγκαταλείψει στις 14 Αυγούστου 1974 μαζί με την οικογένειά του την Κυθρέα και μεταβαίνουν στο χωριό Βώνη.
Τα ίχνη του χάθηκαν μια μέρα αργότερα, στις 15 Αυγούστου, όταν στο χωριό μπήκαν Τούρκοι στρατιώτες και ένοπλοι τουρκοκύπριοι, οι οποίοι συνέλαβαν όλους τους άντρες τους οποίους οδηγούν πεζούς προς το τουρκοκυπριακό χωριό Επηχώ.
Τα στοιχεία γύρω από την ψυχρώ δολοφονία του Μιχάλη Αποστολίδη, είναι μια από τις εκατοντάδες περιπτώσεις που επιβεβαιώνουν τα εγκλήματα πολέμου στην Κύπρο.
Όπως διαπιστώθηκε επιστημονικά, τα οστά του Μιχάλη που εντοπίστηκαν μετά από 36 ολόκληρα χρόνια σε ομαδικό τάφο, στο τουρκοκυπριακό χωριό Μπέκιογιου, φέρουν ίχνη από σφαίρες στην αριστερή ωμοπλάτη και στις πλευρές, που δείχνουν ότι ο Μιχάλης πυροβολήθηκε εν ψυχρώ.
«Απόδειξη της βαρβαρότητας των εισβολέων και αγριότητας με την οποία αντιμετώπισαν όσους εγκλωβίστηκαν, συνελήφθησαν και πιάστηκαν αιχμάλωτοι.» δήλωσε ο Επίτροπος Προεδρίας Φώτης Φωτίου
Εκ μέρους της οικογένειας, το ύστατο χαίρε απηύθυναν ο γιός και η εγγονή, του ήρωα.
Ακολούθησε κατάθεση στεφάνων.