Ο Κ. Καδής θα ενημερώσει και την ΠΟΦΕΝ για να ανακοινώσει και επίσημα στους φοιτητές την απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου και τα νέα που περίμεναν εδώ και αρκετό καιρό…και που είμαι βέβαιος θα ικανοποιήσουν το φοιτητικό κίνημα. Σύμφωνα με τον κ.Καδή το κόστος δεν αναμένεται να είναι μεγάλο και θα εξαρτηθεί από τον αριθμό των φοιτητών που θα νοσηλευτούν στα δημόσια νοσηλευτήρια.
Σημείωσε ότι οι φοιτητές που είναι χρόνιοι ασθενείς καλύπτονται ήδη από το υφιστάμενο σύστημα και ότι η σημερινή απόφαση αφορά τους υπόλοιπους φοιτητές «που βρίσκονται σε ηλικία και φάση της ζωής τους με τις λιγότερες απαιτήσεις για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη».
Τέλος, ανέφερε ότι η απόφαση καλύπτει όλους τους φοιτητές είτε δημόσιων είτε ιδιωτικών πανεπιστημίων.