Στάση Εργασίας στην UNFICYP όπου εξήντα Ελληνοκύπριοι και Τουρκοκύπριοι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για απολύσεις προσωπικού από τους υπεργολάβους που ανέλαβαν τις υπηρεσίες σίτισης και καθαριότητας.
Σύμφωνα με τους εργαζόμενους οι απολύσεις οφείλονται στην αφαίρεση του όρου για διασφάλιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων από τα Ηνωμένα Έθνη .
Οι συντεχνίες των εργαζομένων, καταγγέλλουν εκβιασμό ώστε οι εργαζόμενοι να δεχθούν μείωση μισθών και κατάργηση ωφελημάτων όπως ταμείο προνοίας, δέκατο τρίτο μισθό και αργίες.
«Παρά τις προσπάθειες των συντεχνιών, οι υπεργολάβοι προχώρησαν στην απόλυση εργαζομένων και ταυτόχρονα δηλώνουν ότι δεν αναγνωρίζουν τη συλλογική σύμβαση και ότι θα κρατήσουν όσους υπογράψουν προσωπικό συμβόλαιο με τους δικούς τους, απαράδεκτους όρους απασχόλησης,» ανέφερε σε ανακοίνωση της η ΠΕΟ
Πρόκειται για την πορτογαλική εταιρία ΕΣ-ΚΟ και την Τουρκοκυπριακή ΤΟΖΟΥΜ. Τα Ηνωμένα Έθνη αφαίρεσαν από τα συμβόλαιά τους, πριν από τέσσερα χρόνια, την πρόνοια του περί Μεταβίβασης επιχειρήσεων Νόμου, ο οποίος διασφαλίζει την κατοχύρωση των δικαιωμάτων των εργαζομένων. Θέμα που θα εξεταστεί στην αυριανή συνάντηση των συντεχνιών με το Τμήμα Εργασιακών Σχέσεων του Υπουργείου Εργασίας. Οι συντεχνίες έχουν ζητήσει συνάντηση και με τους υπεύθυνους του Τμήματος Προσφορών των Ηνωμένων Εθνών στην Κύπρο, χωρίς, μέχρι στιγμής, ανταπόκριση