13 Οκτωβρίου ο Υπουργός υγείας αποδέχθηκε την πρόκληση να αφήσει γένια έναντι του ποσού των 20 χιλιάδων ευρω και να λάβει μέρος στην μεγάλη εκστρατεία Movember Cyprus για ενημέρωση του κοινού για τον ανδρικό καρκίνο. Σήμερα το κίνημα movember με μήνυμα του στο twitter έγραψε:
"Πάνω από όλα ο λόoος του ανθρώπου. Ευχαριστούμε Υπουργε"
Ο κύριος Παμπορίδης με την συνοδεία δύο παλαίμαχων ποδοσφαιριστών έφτασε στο κομωτηριο για να ξυριστεί , να τηρήσει την υπόσχεση του και να ενώσει την φωνή του στη μάχη κατά του καρκίνου του προστάτη.
Εκτός από τον Υπουργό από το ξυράφι του ειδικού πέρασαν και οι δυο παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές οι οποίοι για χρόνια δεν αποχωρίστηκαν το μουστάκι τους και αποφάσισαν να πάρουν την μεγάλη απόφαση και να συμβάλουν στην προσπάθεια. Στις δηλωσεις του ο Υπουργός αναφέρθηκε στους λογους που τον ώθησαν να συμμετέχει και στην φετινή εκστρατεία: «Ο καρκίνος των όρχεων ο καρκίνος του προστάτη είναι κατά κανόνα θέματα ταμπού για τα οποία η κυπριακή κοινωνία η ανδρική κοινωνία αισθάνεται άβολα να τα αντιμετωπίσει. Πρέπει να πούμε στον κόσμο ότι οι ανδρικοί καρκίνοι και τα θέματα ψυχικής υγείας είναι κάτι το οποίο εάν προληφθούν εγκαίρως είναι πλήρως ιάσιμα, ζητήστε βοήθεια εγκαίρως, σταματήστε να ντρέπεστε, ή να φοβάστε να ζητήσετε ιατρική εξέταση.»
Σε ερώτηση εάν θα το επαναλάβει και του χρόνου απάντησε καταφατικά: «Δεν ξέρω εάν η ΚΕΟ θα ενδιαφέρεται να πληρώσει βεβαίως γιατί δεν θα είμαι Υπουργός αλλά αν ενδιαφέρονται εδώ είμαστε.»
"Ως Movember Cyprus μεγάλη μας χαρά και μεγάλη μας τιμή που έχουμε κάθε χρόνο τον Υπουργό Υγείας μαζί μας , αφορά την ανδρική υγεία έτσι ο Υπυργό υγείας δεν θα μπορούσε να ήταν απων ενώνει κάθε χρόνο την φωνή του μαζί μας τώρα σαν μπύρα ΚΕΟ ήταν επιπλέων χαρά για μας να σηκώσουμε το γάντι που έριξε για την επιπλέων ενίσχυση του σκοπού αυτού", δηλωσε ο Διευθυντής Μάρκετινγκ της ΚΕΟ Γιώργος Ευρυπιώτης.
Την εκστρατεία Movember Cyprus συνδιοργανώνουν το roundtable Λευκωσίας και η ΚΕΟ.