Το μάθημα δίδαξαν ο Υπαστυνόμος Αντρέας Παπαδόπουλος , οι Λοχίες , Γιώργος Γιακουβής , Σπύρος Τταντής , Αδάμος Αδάμου , Παναγιώτης Θεοφίλου και Βασίλης Κρόκος και θέμα είχε τις αρετές του Πυροσβέστη στο πεδίο των επιχειρήσεων.
"Αφού υποκλιθήκατε και καταθέσατε από ένα λουλούδι αγάπης, τιμής και σεβασμού ,στο τόπο της θυσίας των συναδέλφων μας και αφού πρώτα διδαχτήκατε την αφοσίωση στο καθήκον και την αυταπάρνηση, την αγάπη στον Άνθρωπο και την Πατρίδα ,την αυτοθυσία και τον ηρωισμό , σας εύχομαι καλή και ασφαλή σταδιοδρομία. Τώρα είσαστε έτοιμοι να αρχίσετε τα μαθήματα στην Σχολή της Πυροσβεστικής. Ο Θεός να καθοδηγεί τα βήματα σας και οι θυσιασθέντες πυροσβέστες μας να φωτίζουν τον δρόμο σας." είπε μεταξύ άλλων στους νέους πυροσβέστες ο Διευθυντής της Πυροσβεστικής Μάρκος Τράγκολας.