Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Με επικίνδυνες και εμπρηστικές δηλώσεις, ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν δίνει συνέχεια στην κόντρα του με το ΝΑΤΟ. Όπως κάναμε και στο παρελθόν, έτσι και σήμερα θα μετατρέψουμε τους σχεδιασμούς τους και τους χάρτες τους σε κουρελόχαρτα ανέφερε, τονίζοντας ότι άπαντες πρέπει να ξεχάσουν την Τουρκία που αποτελούσε το καλό παιδί για τη Δύση τις προηγούμενες δεκαετίες.

Εκμεταλλευόμενος στο έπακρο το περιστατικό που σημειώθηκε κατά τη διάρκεια άσκησης του ΝΑΤΟ στη Νορβηγία, κατά την οποία η φωτογραφία του μαζί με του Κεμάλ Ατατούρκ εμφανιζόταν σε πινακίδα υπό τον τίτλο, Οι Εχθροί του ΝΑΤΟ, ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν συνεχίζει το παιχνίδι του φανατισμού και της πόλωσης.

Θα σκίσει χάρτες όπως υπογράμμισε και θα καταστρέψει τα σχέδια όσων επιβουλεύονται τη χώρα του, όπως ακριβώς, κατά τα λεγόμενά του, έπραξαν και πριν από 100 χρόνια οι πρόγονοί του.  

«Όπως πριν από ένα αιώνα σκίσαμε και πετάξαμε τους υπολογισμούς τους σχετικά με τη χώρα μας, που έκαναν σε τραπέζια πίσω από κλειστές πόρτες, έτσι και σήμερα, με τη βοήθεια του Αλλάχ, θα τα μετατρέψουμε και πάλι σε κουρελόχαρτα με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.»

Ο Τούρκος Πρόεδρος μάλιστα πρόσθεσε ότι όλα τα σενάρια για τις σχέσεις της χώρας του με το ΝΑΤΟ είναι πλέον ανοιχτά, τονίζοντας ότι δεν στοχοποιούν εκείνον, αλλά την ίδια την Τουρκία, την δύναμη της οποίας τρέμουν ανά τον κόσμο.

 «Πρόκειται για σκάνδαλο. Όλοι μας ξέρουμε καλά ότι στόχος τους είναι η Τουρκία. Το τουρκικό Έθνος. Δεν υπάρχει πλέον όμως η Τουρκία που ήταν προκεχωρημένο φρούριο ορισμένων διεθνών οργανισμών. Αυτοί που μας συγκρίνουν με την Τουρκία της δεκαετίας του 80 και του 90 να ξέρουν ότι κάνουν ένα τεράστιο λάθος. Τώρα εμείς παράγουμε τα δικά μας όπλα και τανκς. Τα δικά μας μη επανδρωμένα αεροσκάφη. Θα αρχίσουμε να παράγουμε τα δικά μας αυτοκίνητα.»