Ένας ακόμη νεκρός εντοπίστηκε σήμερα το μεσημέρι στην περιοχή της Μάνδρας, ανεβάζοντας τον μέχρι στιγμής αριθμό των θυμάτων σε 20.
Το θύμα εντοπίστηκε μέσα στις λάσπες κάτω από ένα βυτιοφόρο, από άνδρες της ΕΜΑΚ.
Με την κακοκαιρία να επιμένει και το πένθος από τους 20 νεκρούς να έχει τσακίσει το ηθικό των κατοίκων των περιοχών που πλήγηκαν από την καταστροφή, οι κάτοικοι της δυτικής Αττικής προσπαθούν να σταθούν στα πόδια τους και να περισώσουν ό,τι μπορούν από τις περιουσίες τους.
Ακόμα και σήμερα όμως, τα προβλήματα δεν έλειψαν καθώς λόγω της κακοκαιρίας έκλεισαν δρόμοι και οι κάτοικοι έντρομοι προσπάθησαν να βρουν ασφαλή καταφύγια για να προστατευτούν, φοβούμενοι μια πιθανή επανάληψη της καταστροφής.
http://www.antenna.gr/templates/pages/player?cid=3hrazif_mhco=&w=670&h=377
Στους 20 πλέον οι νεκροί από τη φονική κακοκαιρία
Μακραίνει ο μακάβριος κατάλογος των θυμάτων από τις πλημμύρες που έπληξαν τη Δυτική Αττική. Το Σάββατο βρέθηκαν νεκροί άλλοι τρεις άνδρες.
Και οι τρεις μεταφέρθηκαν στο Θριάσιο Νοσοκομείο, όπου αναγνωρίστηκαν από τους οικείους τους και περιλαμβάνονταν στους έξι αγνοούμενους μετά τη θεομηνία.
Απόγνωση στην Μάνδρα
Το δίκτυο ηλεκτροδότησης και υδροδότησης στη Μάνδρα είναι μερικώς κατεστραμμένο, και το νερό από τις βρύσες δεν είναι πόσιμο, με αποτέλεσμα διάφοροι δήμοι της Αθήνας να έχουν αποστείλει υδροφόρες.
Σε εγρήγορση για ενδεχόμενες υγειονομικές συνέπειες, παραμένει το ΚΕΕΛΠΝΟ, ενώ συνεχίζεται το κύμα αλληλεγγύης προς τους πληγέντες από φορείς, εταιρείες και πολίτες.
Ο δήμος Μάνδρας έχει απευθύνει έκκληση στους πολίτες να μην πίνουν νερό, πριν διεξαχθούν δειγματοληπτικοί έλεγχοι για την καταλληλότητά του, ενώ έχουν αποκατασταθεί τα προβλήματα στο μισό δίκτυο ύδρευσης του δήμου.
Εν τω μεταξύ, στις 770 έχουν φτάσει οι διενεργηθείσες αυτοψίες στο Δήμο Μάνδρας- Ειδυλλίας και στη Δ.Ε. της Νέας Περάμου, από τα εξειδικευμένα τεχνικά κλιμάκια (120 μηχανικοί) του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου,
-Στο Δήμο Μάνδρας - Ειδυλλίας διενεργήθηκαν 544 αυτοψίες συνολικά. Τα 428 από τα κτίρια που ελέγχθηκαν έχουν πληγεί και χρήζουν αποζημίωσης. Συγκεκριμένα: 319 κατοικίες, 62 επαγγελματικοί χώροι, 1 δημόσιο κτίριο και 46 αποθήκες και υπόγεια.
-Στο Δήμο Μεγαρέων και στη Δ.Ε. Νέας Περάμου, διεξήχθησαν 226 συνολικά αυτοψίες. Τα 216 από τα κτίρια που ελέγχθηκαν, έχουν πληγεί και χρήζουν αποζημίωσης, εκ των οποίων 122 κατοικίες, 50 επαγγελματικοί χώροι, 2 δημόσια κτίρια και 42 αποθήκες και υπόγεια.
Οι αυτοψίες, από το σύνολο των μηχανικών του Υπουργείου Υποδομών, συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς.
Σημειώνεται πως η καταιγίδα που χτύπησε την περιοχή ήταν η τέταρτη πιο φονική καταιγίδα των τελευταίων 120 ετών. Ωστόσο ο ανθρώπινος παράγοντας και η αμέλεια έπαιξαν καθοριστικό ρόλο αφού όλοι κάνουν λόγο για μπαζωμένα ρέματα.
Η Πυροσβεστική έχει λάβει περί τις 1000 κλήσεις για παροχή βοήθειας
Η Πυροσβεστική, λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων που εκδηλώθηκαν από τις πρώτες πρωινές ώρες της περασμένης Τετάρτης στην ευρύτερη περιοχή της Νέας Περάμου, των Μεγάρων και της Μάνδρας Αττικής, έχει λάβει 984 κλήσεις για αντλήσεις υδάτων από υπόγεια κατοικιών και καταστημάτων, καθώς και μεταφορά ατόμων σε ασφαλή σημεία.
Συνολικά, πραγματοποιήθηκαν απεγκλωβισμοί 96 ατόμων από οικίες και αυτοκίνητα. Οι πυροσβεστικές δυνάμεις που επιχειρούν είναι 155 πυροσβέστες με 46 οχήματα, ενώ έχουν συγκροτηθεί 56 συνεργεία για την αντιμετώπιση των περιστατικών. Παράλληλα, σε επιφυλακή βρίσκονται όλες οι Υπηρεσίες της Αττικής ενώ υπήρξε και ενίσχυση αυτών από πυροσβέστες από την Στερεά και την Δυτική Ελλάδα.
http://www.antenna.gr/templates/pages/player?cid=_nk_m85_zwgw_zk=&w=670&h=377