Η κακοκαιρία που έπληξε όλη την Ελλάδα, μετατράπηκε σε εθνική τραγωδία στη δυτική Αττική, που θρηνεί 16 νεκρούς, ενώ ακόμη 6 άτομα αγνοούνται.
Στα τέσσερα άτομα που αγνοούνταν, προστέθηκαν και δύο άνδρες στην περιοχή της Μάνδρας. Πρόκειται για έναν κυνηγό, ενώ ο δεύτερος βρισκόταν σε μια καντίνα, που σύμφωνα με συγγενείς τους δεν έχουν δώσει έως τώρα σημεία ζωής.
Σύμφωνα με την πυροσβεστική οι αγνοούμενοι βρίσκονταν είτε στα σπίτια τους είτε σε οχήματα στην εθνική οδό Ελευσίνας Θηβών και δεν έχουν δώσει σημεία ζωής από το πρωί της Τετάρτης, οπότε και ξεκίνησε η κακοκαιρία.
Μόνο στην περιοχή της Μάνδρας η Πυροσβεστική δέχθηκε χθες 250 κλήσεις για παροχή βοήθειας. Επιπλέον, άλλες 70 κλήσεις δέχθηκε από την Αθήνα και την Αίγινα και 350 από την Κατερίνη.
Δώδεκα άτομα νοσηλεύονται στο νοσοκομείο, ωστόσο η κατάσταση της υγείας μιας γυναίκας είναι πιο σοβαρή και νοσηλεύεται διασωληνωμένη στη ΜΕΘ.
Την ίδια στιγμή ένας πόλεμος ευθυνών έχει στηθεί πάνω από την περιοχή που δοκιμάζεται ακόμα και σήμερα από τα έντονα καιρικά φαινόμενα.
Η κακοκαιρία χτύπησε έντονα και την Πιερία, ενώ από σήμερα ένα νέο «κύμα» θα δοκιμάσει τις αντοχές των πολιτών σε πολλές περιοχές της χώρας.