Κρίσιμα 19χρονος ποδηλάτης που έπεσε από το ποδήλατο σήμερα στην Ορμήσεια.
Ο νεαρός ποδηλάτης τραυματίσθηκε σοβαρά όταν στις 2.50 το απόγευμα, έπεσε από το ποδήλατο του με αποτέλεσμα να κτυπήσει στον δρόμο και να τραυματιστεί σοβαρά.
Ο 19χρονος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρνακας, όπου διαπιστώθηκε ότι υπέστη αιμάτωμα στο κεφάλι και αφού διασωληνώθηκε, μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, για περαιτέρω νοσηλεία.