Η πολιτική και οικονομική κατάσταση της Ελλάδας θα είναι απαραιτήτως στην ατζέντα της συνόδου της Ομάδας των 8 στο Καμπ Ντέιβιντ των Ηνωμένων Πολιτειών , εκτίμησε ο Γάλλος Πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ μετά από συνάντηση που είχε με τον Αμερικανό Πρόεδρο Μπάρακ Ομπάμα.
Σύμφωνα με τον κύριο Ολάντ η Ελλάδα πρέπει να παραμείνει στην ευρωζώνη και θα γίνουν τα πάντα ώστε να σταλεί αυτό το μήνυμα, αφού, η Ευρώπη δίδει μεγάλη σημασία στη συμμετοχή της Ελλάδας στην ευρωζώνη.
Πιστεύω, είπε, ότι εκφράζω και τον Αμερικανό Πρόεδρο όταν λέω ότι εμείς συλλογικά πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να μπορέσουν οι Έλληνες να παραμείνουν στην ευρωζώνη και για να μπορέσουμε να τους προσφέρουμε την απαραίτητη βοήθεια όσον αφορά την ανάπτυξη και την επενδυτική δραστηριότητα.
Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του Προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο και του Πρόεδρου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Χέρμαν Βαν Ρόμπαϊ.
Όπως είπαν δουλεύουν για το σχέδιο που θέλει την Ελλάδα στο ευρώ και ότι θα κάνουν ότι είναι δυνατό για να εγγυηθούν την χρηματοοικονομική σταθερότητα στην ευρωζώνη.