Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Αποζημιώνονται με 7 εκατομμύρια ευρώ για τις ζημιές του 2017 οι γεωργοί μετά από απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου.

Οι αποζημίωση αυτή θα δοθεί φέτος από το κράτος  καθώς ο ΟΓΑ αδυνατεί να καταβάλει στους γεωργούς. Επιπλέον η κυβέρνηση θα δώσει επιπρόσθετη αποζημίωση 2.5 εκ, στου γεωργούς που επλήγησαν το 2010 και το 2013. Με τον Υπουργό Γεωργίας πώς να δηλώνει πως «πήγαμε αναδρομικά, ήταν παλιά αιτήματα των γεωργών μας», και πως τα κονδύλια θα βγουν από συμπληρωματικό προυπολογισμό.