Ο 18χρονος, καταγγέλθηκε για υπερβολική ταχύτητα χθες το βράδυ στην επαρχία Αμμοχώστου.
Συκγεκριμένα, γύρω στις 10.25 χθες βράδυ, μέλη της Τροχαίας Αμμοχώστου, ενώ διενεργούσαν τροχονομικό έλεγχο στην οδό Γεωργίου Κατσιάρη, στο Λιοπέτρι, διαπίστωσαν πως ο 18χρονος οδηγούσε το σαλούν αυτοκίνητο του με ταχύτητα 139 χιλιομέτρων ανά ώρα, παραβιάζοντας επικίνδυνα το επιτρεπόμενο στην συγκεκριμένη οδό όριο ταχύτητας των 50 χιλιομέτρων ανά ώρα.
Ο 18χρονος οδηγός καταγγέλθηκε από τα μέλη της Τροχαίας για τροχαία παράβαση του ορίου ταχύτητας και θα κληθεί σε κατοπινή ημερομηνία ενώπιον Δικαστηρίου για εκδίκαση της υπόθεσης