Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο 60χρονος ιδιοκτήτης του διαμερίσματος κατήγγειλε ότι η διάρρηξη έγινε χθες μεταξύ των ωρών 8:00 το πρωί και 10:00 το βράδυ, ενώ απουσίαζε από το διαμέρισμα.
Οι δράστες πέτυχαν είσοδο αφού παραβίασαν παράθυρο του γραφείου του διαμερίσματος.
Από το διαμέρισμα, το οποίο χρησιμοποιείται ως εξοχική κατοικία από τον 60χρονο, ο οποίος διαμένει μόνιμα στη Λεμεσό, κλάπηκε και ένα κινητό τηλέφωνο.
Κλιμάκιο του ΤΑΕ Πάφου έσπευσε στη σκηνή όπου πραγματοποίησε εξετάσεις και παρέλαβε διάφορα τεκμήρια με σκοπό τον εντοπισμό των δραστών.