Η απεργία που θα αρχίσει στις 6 το πρωί, αναμένεται να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα και μεγάλη ταλαιπωρία σε χιλιάδες επιβάτες που χρησιμοποιούν καθημερινά το λεωφορείο για τις μετακινήσεις τους.
Ο Οργανισμός Συγκοινωνιών Πάφου εκτελεί 300 δρομολόγια την ημέρα, και εξυπηρετεί 5000 μαθητές και 8 με 10 χιλιάδες άλλους επιβάτες, μεταξύ των οποίων και τουρίστες.
Σε δηλώσεις στον ΑΝΤ1, ο πρόεδρος του Οργανισμού Γιώργος Ιωαννίδης, εξέφρασε λύπη για την ταλαιπωρία που θα υποστεί το επιβατικό κοινό και τόνισε πως το κράτος δεν αφήνει άλλη επιλογή στους εργαζόμενους από τη λήψη δυναμικών μέτρων, αφού εδώ και μήνες δεν καταβάλλονται προς τον Οργανισμό τα απαιτούμενα χρήματα, στο πλαίσιο των συμφωνηθέντων.
Από πλευράς του, το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, υποστηρίζει ότι για το 2017 και μέχρι σήμερα, έχει καταβάλει στην εταιρεία το ποσό που αναλογεί στις υπηρεσίες που έχουν προσφερθεί και ότι ο ισχυρισμός της εταιρείας για μη καταβολή των δεδουλευμένων στους οδηγούς δεν ευσταθεί και προσθέτει ότι η ανάγκη για κάποιες προσαρμογές, προέκυψε από τον έλεγχο των οικονομικών καταστάσεων της εταιρείας που δείχνουν ότι τα προηγούμενα χρόνια έχουν γίνει σημαντικές υπέρ-πληρωμές.