Ο Κώστας Αγγελάκης βγήκε για ψάρεμα και κατάφερε να βγάλει ένα μαγιάτικο 32 κιλών!
"Είναι από εκείνες τις στιγμές που συνδυάζεις τύχη και πρόβλεψη" είπε ο ερασιτέχνης ψαράς, που για να βγάλει το "θηρίο" με το καλάμι του ...τα είδε όλα!
Το επόμενο "πρόβλημα" είναι ...πως θα φαγωθεί το μεγάλο αυτό ψάρι!
Θέλει μεγάλη παρέα ένα τέτοιο ψάρι, όπως λέει ο ίδιος.
Το πρώτο βήμα πάντως, του καθαρισμού και της προετοιμασίας του για να ...φαγωθεί απο τον εραιστέχνη αλιέα και τους φίλους του, το ανέλαβε ο γαμπρός του!