Στην είσοδο του τσιμεντοποιείου Βασιλικού βρέθηκαν το πρωί δεκάδες εργαζόμενοι απέχοντας επ' αόριστον από την εργασία τους. Όπως δηλώνουν, αποτελεί το πρώτο μέτρο αντίδρασης τους στις παραβιάσεις των συλλογικών συμβάσεων και μονομερών αποφάσεων, που όπως ισχυρίζονται γίνονται από πλευράς της διεύθυνσης:
«Η εταιρεία εδώ και αρκετούς μήνες προσλαμβάνει προσωπικό με χαμηλούς μισθούς και υποδεέστερα ωφελήματα, σε σχέση με τις πρόνοιες της Συλλογικής Σύμβασης, ενεργώντας μάλιστα κατά τρόπο που προκαλεί την οργή και αγανάκτηση των εργαζομένων.
Η εταιρεία απορρίπτει τους ισχυρισμούς των εργαζομένων και τονίζει ότι δεν υπάρχει οποιαδήποτε διαφορά. Επίσης σημειώνει πως έχει κάθε δικαίωμα να αναβαθμίζει εσωτερικά τμήματα και θέσεις ανάλογα με τις ανάγκες που υπάρχουν:
«Η εταιρεία ουδέποτε έχει προσλάβει προσωπικό με υποδεέστερα ωφελήματα. Για το προσωπικό το οποίο μιλούν είναι προσωπικό εργολάβων εμάς τώρα βασικό μας μέλημα είναι η προστασία των εργαζομένων και η βιωσιμότητας μίας από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες αυτού του τόπου».
Λόγω της απεργίας χιλιάδες επιχειρήσεις στον κατασκευαστικό τομέα, δεν μπόρεσαν να εξυπηρετηθούν. Κάτι που φαίνεται να ανησυχεί την Ομοσπονδία Εργοδοτών και Βιομηχάνων, η οποία με ανακοίνωση καλεί το Υπουργείο Εργασίας να επέμβει, ώστε να ακυρωθούν αμέσως τα απεργιακά μέτρα και να επανέλθει η ομαλότητα στο τσιμεντοποιείο Βασιλικού.