Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ενα μεγάλο χτύπημα όπως εκείνο της 11ης Σεπτεμβρίου του 2001 στη Νέα Υόρκη, ετοιμάζουν οι τρομοκράτες, εκτιμά η Υπουργός Εσωτερικής Ασφάλειας των Ηνωμένων Πολιτειών.

 Η Ιλέιν Ντιουκ, σε ομιλία της στην αμερικανική Πρεσβεία στο Λονδίνο, έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου, προειδοποιώντας για τα σχέδια των τζιχαντιστών της ISIS αλλά και άλλων τρομοκρατικών οργανώσεων, ώστε να σπείρουν ξανά τον τρόμο στην υφήλιο: «Οι τρομοκρατικές οργανώσεις θέλουν να κάνουν ξανά το μεγάλο μπαμ, όπως το έκαναν την 11η Σεπτεμβρίου. Θέλουν να ρίξουν ξανά ένα αεροσκάφος, η υπηρεσία μας το γνωρίζει αυτό. Η απειλή υπάρχει και είναι μεγάλη.

Οι τρομοκράτες διενεργούν μικρές επιθέσεις για να κρατούν τους οπαδούς τους κοντά, να διατηρούν την οικονομία τους αλλά προετοιμάζονται παράλληλα για το μεγάλο τους τρομοκρατικό χτύπημα.»

Οι δηλώσεις της Ντιουκ βλέπουν το φως της δημοσιότητας μόλις ένα 24ωρο μετά την παραδοχή και του επικεφαλής της βρετανικής υπηρεσίας πληροφοριών ΜΙ5, ότι η Βρετανία είναι αντιμέτωπη με την μεγαλύτερη απειλή στην ιστορία της και ότι οι αρχές δυσκολεύονται να εντοπίσουν και να αποτρέψουν όλες τις επιθέσεις που οργανώνονται. Πάντως η Ιλέιν Ντιουκ ανέφερε ότι πρέπει να ληφθούν αποφάσεις διεθνώς για αυστηρότερους ελέγχους σε αεροδρόμια και άλλα σημεία υψηλού κινδύνου, κάνοντας λόγο και για την πιθανότητα επιθέσεων σε αεροσκάφη ακόμη και με τη χρήση φορητού υπολογιστή.